سفارش تبلیغ
صبا ویژن



معرفی بخاری برقی فن دار 7032 دلونگی
بخاری برقی فن دار 2200 وات دلونگی Delonghi مدلDCH7032 گرمایی مطبوع و دلچسب را برای محیط منزل شما به ارمغان می آورد. به دلیل بدنه کم حجم و جمع و جور دستگاه می توان آن را بر روی میز قرار داد. بنابراین برای محیط های اداری و فروشگاه ها نیز مناسب می باشد. سطح ایمنی بخاری برابر با IP21 می باشد که در واقع نشان دهنده ایمنی دستگاه در برابر تشکیل شبنم و اتصالی است. ویژگی بخاری دلونگی مجهز بودن به سیستم ایمنی است که در صورت کج شدن و یا افتادن بخاری این سیستم بخاری را بلافاصله به صورت خودکار خاموش می کند تا از ایجاد اشتعال و سوختگی در اثر گرما جلوگیری شود. مشخصه دیگر بخاری 7032 دلونگی قابلیت چرخش به چپ و راست بدنه می باشد که موجب انتشار بهتر گرم در محیط اطراف می گردد. جهت چرخش بدنه کافی است دکمه چرخش واقع بر روی بدنه را به سمت داخل فشار دهید.
بخاری دلونگی دارای سه سطح توان قابل تنظیم می باشد که با استفاده از دکمه واقع بر روی بدنه می توان سطح توان مناسب را انتخاب نمود. سطح توان بیشتر موجب گرم شدن سریع محیط می گردد و از طرفی سطح توان کمتر مصرف انرژی پایین تری دارد. هم چنین در فصول گرم سال می توان از دستگاه به عنوان پنکه رومیزی استفاده نمود. در این حالت فن دستگاه بدون روشن شدن المنت ها روشن می گردد تا هوای اطراف را تهویه نماید. دستگاه دارای چراغ نشان گر وضعیت روشن بودن می باشد که با روشن شدن بخاری چراغ مربوطه به رنگ قرمز روشن می شود.
بخاری دلونگی مجهز به ترموستات قابل تنظیم می باشد که امکان تنظیم بهترین دمای محیط را فراهم می کند. نحوه کار ترموستات به این صورت است که ابتدا دکمه ترموستات در حالت حداکثر قرار می گیرد و سپس توان مورد نظر انتخاب می شود. حال دستگاه با توان تنظیم شده شروع به کار می کند و دمای محیط را گرم می کند. پس از رسیدن دمای محیط به دمای مطلوب بایستی دکمه ترموستات را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا صدایی شبیه کلیک شنیده شود و بخاری خاموش شود. در این حالت ترموستات دمای اتاق را در همین دمای مطلوب نگه می دارد. در صورتی که دمای محیط پایین تر برود، بخاری مجددأ به صورت اتوماتیک روشن می گردد تا دما را در دمای تنظیم شده ترموستات نگه دارد.
بخاری دلونگی مجهز به عملکرد ضد یخ زدگی است که برای محافظت از گل های خانگی و یا جلوگیری از یخ زدن لوله های آب می توان از این ویژگی استفاده نمود. با فعال نمودن عملکرد ضد یخ زدگی در صورت رسیدن دمای محیط به دمای زیر 5 درجه سانتی گراد بخاری به صورت اتوماتیک روشن شده و مانع از یخ زدن محیط اطراف می گردد. بخاری برقی در حالت عملکرد ضد یخ زدگی دارای مصرف انرژی بسیار کمی می باشد.
—–
اجاره انواع بخاری
اجاره بخاری گازی انرژی، اجاره بخاری کپسولی،اجاره بخاری نفتی، اجاره بخاری گازوئیلی، اجاره بخاری تلسکپی ، اجاره بخاری قارچی، اجاره بخاری برقی 3 فاز و تک فاز، اجاره هیتر ، اجاره جت هیتر ، اجاره هیتر صنعتی، اجاره هیتر برقی، هیتر دو زمانه ،اجاره هیتر دمایی، اجاره جت فن بزرگ گازی، اجاره جت فن کپسولی، جت فن گازوئیلی، اجاره بخاری موشکی و موارد دیگر

09122211093 و 09124332506 و 02133184931 و 09102211593 و09197135134 و 09109751563

 




ارسال توسط حامد اصغری

اسلایدر